Producenci

Promocje

Nasz sklep

Nasz sklep

42-286 Koszęcin, Św. Wawrzyńca 1b

Informacja

Zbędne kilogramy to problem wielu osób. Czasami w grę wchodzi poważniejsza otyłość, innym razem priorytetem jest po prostu szczuplejsza sylwetka. Choć trudno o jeden sprawdzony przepis na schudnięcie, spróbujmy odpowiedzieć dziś na pytanie o to, co jeść, żeby schudnąć? Poznaj kilka wskazówek, które ułatwią Ci osiągnięcie tego celu.

Sposoby na odchudzanie

Nie jest tajemnicą, że procesowi chudnięcia sprzyja zdrowa i niskokaloryczna dieta oraz wysiłek fizyczny. Obie z tych kwestii są mocno indywidualne, przez co warto rozpatrywać poszczególne przypadki nieco inaczej. Wszelkiego rodzaju specjaliści, jak np. dietetycy lub trenerzy personalni, służą profesjonalną radą w zakresie bardzo sprecyzowanych celów. Spójrzmy jednak na temat ogólnie – co jeść, żeby schudnąć?

Czego nie jeść, żeby schudnąć?

Zanim przejdziemy do odpowiedzi na pytanie o to, co jeść, żeby schudnąć, wymieńmy produkty, których absolutnie należy się wystrzegać. Zrezygnowanie z niezdrowych przekąsek i napojów to dobry krok w nauce zdrowych nawyków. Zwróć szczególną uwagę na:

– płatki śniadaniowe pełne cukru (nie daj się zwieść fit etykietom),

– ryby i mięsa w panierce,

– gotowe sosy,

– słodzone napoje – również wody smakowe,

– słodzoną kawę lub herbatę,

– produkty pszenne (tj. biały chleb, makaron etc.),

– fast-foody, które są źródłem pustych kalorii.

zdrowa dieta

Co jeść, żeby schudnąć? Zdrowe nawyki

Wyrobienie sobie zdrowych nawyków to nauka stopniowego wprowadzania wartościowych produktów do swojej diety, ale też eliminacja składników niekorzystnych. Co jeść, żeby schudnąć? Oto kilka prostych podpowiedzi.

1. Postaw na zdrowe tłuszcze, np. na oliwę z oliwek.

2. Nie zapominaj o przyprawianiu potraw. To nie tylko kwestia smaku, ale wspomaganie procesu odchudzania. Wybierz m.in. czosnek, cynamon, gorczycę.

3. Słodycze zastąp zdrowymi bakaliami lub słodkościami bez dodatku cukru.

4. Wybieraj produkty z wysoką zawartością błonnika – jak np. płatki owsiane, śliwki suszone.

5. Wyrób sobie nawyk jedzenia ciemnego pieczywa. Zamiast żółtego sera, kromkę posmaruj pastą warzywną.

6. Wybieraj mięso i ryby tylko dobrej jakości. Pamiętaj, że gotowanie na parze jest najlepszą alternatywą dla np. smażenia.

7. Dobrym pomysłem będą także gotowane warzywa – można je przyrządzić na naprawdę wiele sposobów.

8. Pij soki ze świeżych owoców oraz wodę mineralną.

9. Jeśli mleko jest stałym elementem Twojej diety, postaw na niskotłuszczową wersję.

10. Zamiast węglowodanów, sięgnij po rośliny strączkowe. 

Postaw na zdrowie

Wiesz już, co jeść, żeby schudnąć. Pomyśl jednak, że sprawa nie dotyczy jedynie zbyt wysokiej wagi, ale także zdrowia i ogólnego samopoczucia. Świadomie wybieraj gotowe produkty i gotuj tylko na bazie znanych Ci składników. Zapraszamy Cię do zapoznania się z ofertą naszego sklepu. Znajdziesz w niej bogaty wybór zdrowej i wartościowej żywności. Jedz smacznie i zdrowo, a przy tym pozbądź się zbędnych kilogramów.